Saturday, March 22, 2014

sase model atki el örgüsü

Selam degerli site okurlarimiz. Bugunku yayinimiz sase model atki el örgüsü.


Merhaba sevgili arkadaşlar, uzun zamandır sınavlardan dolayı buralarda değildim. Sonunda sağ salim atlattım şu sınavları.


Tatilde de boş durmamak lazım değil mi ama ( : bende boş durmayıp elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalıştım. Bu aşağıda olan eldanlıkları ben ördüm ( : sase model atki el orgusu 1



sase model atki el orgusu 2



sase model atki el orgusu 3
 Burda da renk kombini yaptım ( : burdaki şapkayı bilmeyen var mı bilmiyorum. Bu yıl herkeste gördüğüm bir model. 13 sıra örüldükten sonra çekiliyor yani sökülüyor ( : çok kolay 1 saatte bitiyor. Bu şapkayı annemin arkadaşı ördü  bende şapkamla uyumlu olsun diye ve tabii en sevdiğim renkte kırmızı olunca eldivenlerimin renklerini bu şekilde seçip ördüm ( :


sase model atki el orgusu 4


Ehh eldanlıklar bitince de boş durmadım hemen bu atkıyı örmeye başladım. Erkek kardeşime örüyorum bu atkıyı da bitince de bitmiş halini paylaşacağım.sase model atki el orgusu 5






Burda da değişik model arayanlar için bere ve atkı var. Bunlarıda annem örmüştü örnek olsun belki birilerinin işine yarar.


sase model atki el orgusu 6


Benden şimdilik bu kadar ( : Örgülere devam edicem. Bu arada etaminde yapıyorum (( : bol bol da geziyorum ( :


Herkese iyi haftasonları...



Tavsiye ettigimiz diger konular ve siteler : sase model atki el örgüsü

No comments:

Post a Comment