Tuesday, April 22, 2014

Konya Blogger Buluşması - Sponsorlar Devam



konya blogger bulusmasi sponsorlar devam 1






1 Mart 2014 tarhinde yaptığımız Konya blogger buluşmamızın sponsorlarımızı yaza yaza bitiremedim farkındayım :) Hakikaten birok firma sponsorumuz oldu hepsine buradan bloggerlara verdikleri destek için teşekkür ediyorum. 






Yıllardır severek kullandığım Bebak, cömert davranıp bize bu üçlü setini göndermiş sağolsun. 







konya blogger bulusmasi sponsorlar devam 2


Daha önce övgüsünü duymuş, ancak hiç kullanma fırsatı bulamamıştım. Şimdi saç bakım kremini kullandım. Gerçekten hoşuma gitti, teşekkürler Cyrene.


konya blogger bulusmasi sponsorlar devam 3






Ve işte Doa Kozmetik'ten bize gelen hediyeler. Pirinç kepeği yağını kullanmaya başladım, kesinlikle farkediliyor memnun kaldım. Bakalım diğerlerinden de aynı sonucu alacak mıyım. Kullandıkça sizlerle paylaşacağım.



konya blogger bulusmasi sponsorlar devam 4






Otacı'nın şampuanlarını çok beğenerek kullandım şimdiye kadar ancak unu denememiştim. Kesinlikle çok hoşuma gitti, jel kıvamında ve kokusu muhteşem. 










konya blogger bulusmasi sponsorlar devam 5






Sponsorlarımızdan biri de HyFashion oldu. Çok şık bir hediyeydi, teşekkür ediyorum.



konya blogger bulusmasi sponsorlar devam 6






Sponsorlarımızdan Otantik Boncuk'a bu güzel hediyesinden ve güzel notundan dolayı çok teşekkürler.






konya blogger bulusmasi sponsorlar devam 7






Sponsorlarımızdan Harf Atölyesi'ne bu şirin hediyesinden dolayı çok teşekkürler. Rengi de ayrı bir harika.






konya blogger bulusmasi sponsorlar devam 8






Sponsorlarımızdan Hobikeçe'ye bu anlamlı hediyesinden dolayı çok teşekkürler. Workshop malzemelerimizi gönderdiler sağolsunlar.






konya blogger bulusmasi sponsorlar devam 9






Sponsorlarımızdan Her Renk Tasarım'a bu şık hediyesinden dolayı çok teşekkürler. Özellikle bardak altlıklarına bayıldım :)






konya blogger bulusmasi sponsorlar devam 10






Sponsorlarımızdan Hüsnadan'a bu şık hediyesinden dolayı çok teşekkürler. 






konya blogger bulusmasi sponsorlar devam 11


Sponsorlarımızdan Apolena'ya bu güzel hediyesinden dolayı çok teşekkürler. Çok beğendim :)






konya blogger bulusmasi sponsorlar devam 12






Ayrıca blogger dostlardan etkinlik esnasında bize hediye olarak gelen el emeği göz nuru hediyeler de oldu. Bu keçeler için Gönüldenele ablama çok teşekkürler. 



konya blogger bulusmasi sponsorlar devam 13






Bu keçe iğnedenlik için sevgili arkadaşım Melek'e. 



konya blogger bulusmasi sponsorlar devam 14






Ve tüm o KPSS hazırlıkları arasında vakit ayırıp bizlere böyle şirin bardak altlıkları ören kardeşim urfatutkunu'na gönülden teşekkürler.








konya blogger bulusmasi sponsorlar devam 15

No comments:

Post a Comment